Myślałeś, myślałaś kiedyś o tym, żeby poćwiczyć sobie w domu chwilkę? 🙂

Pewnie każdy człowiek o tym myśli, kiedy mu zaczyna zdrowie szwankować. A ilu podejmuje próby, żeby ćwiczyć? Duża większość. Niewielu jednak trwa w tych ćwiczeniach dłużej niż 3 tygodnie.

Biorąc pod uwagę nasz współczesny tryb życia nie jest to mimo wszystko dziwne. Nie, nie będę Ciebie krytykował za to, że nie ćwiczysz. Prawdę pisząc rozumiem Ciebie. Ciężko dzisiaj mieć stały harmonogram ćwiczeń i go realizować. Czasem trzeba zostać dłużej w pracy, czasem iść na jakieś spotkanie… I harmonogram rozbity, a o 24.00, po przyjściu do domu po kilkunastu godzinach pracy i spotkań, po prostu nie da się ćwiczyć godzinę i wstać o 5 rano do pracy.

Ale mam dla Ciebie coś, co na pewno dasz radę robić.

Zgodnie z zasadą, że lepiej ćwiczyć trochę, niż w ogóle mam propozycję dla Ciebie. Wymyśl sobie jakikolwiek rodzaj ćwiczeń fizycznych, które będziesz robić chwilę każdego dnia, za to każdego dnia.

Na przykład 10 pompek, lub  10 przysiadów jeśli jesteś kobietą i nie lubisz pompek z jakichś powodów 🙂 . Może to być naprawdę cokolwiek i najlepiej, żeby to było ćwiczenie aerobowe czyli angażujące większość partii mięśni przy ćwiczeniu. Czyli:

1. Pompki
2. Przysiady
3. Podciąganie się na drążku
4. Rower stacjonarny
5. Steper
6. I każda inna czynność aerobowa 🙂

Z innych ćwiczeń, które dadzą Tobie dużo można wymienić ćwiczenia na mięśnie brzucha, bieganie, pływanie (tyle że z tym ostrożnie, bo to angażuje dużo czasu, o ile nie masz basenu w domu 🙂 ).

Jeśli nie masz pomysłu, rób 10 pompek dziennie lub 10 przysiadów dziennie, możesz to zrobić wszędzie, wykonanie zajmuje 15 sekund, a da Ci to naprawdę wiele. Wiem to doskonale, gdyż kiedyś sam naprawiłem kondycję tylko właśnie tymi pompkami. Teraz ćwiczę więcej, ale zaczynałem właśnie od 10 pompek dziennie, zgodnie z zasadą, że lepiej zrobić te 10 pompek niż nie ruszać się w ogóle. To naprawdę działa, gwarantuję że zyskasz dodatkową energię.

Jak masz inne pomysły, chcesz się pochwalić wynikami, lub zadać pytanie, to pisz śmiało w komentarzu.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.